می دانید خرید نوت بوک از مای تیسفون چه مزیت هایی داره ؟

از آنجایی که تعداد شرکت های ارائه کننده نوت بوک در ایران بسیار زیاد بوده و برای مجموعه شرکت های تیسفون بسیار اهمیت دارد که کالاهای ارائه شده به مشتریان از بهترین نوع محصول بوده و بصورت کاملا اورجینال ارائه شود با انجام پروسه ای طولانی واحد بازرگانی شرکت بهترین و با کیفیت ترین مدلهای موجود در ایران و جهان را برای مشتری های عزیز خود فراهم می کند که این پروسه شامل موارد زیر می باشد :

همانطور که در بالا بصورت خلاصه ملاحظه فرمودید پروسه تهیه و ارسال محصولات نیاز به یک کار گروهی و هماهنگی دقیق بین واحدهای مختلف بوده که هدف همه واحدهای گروه شرکت تیسفون خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد تا محصولی باکیفیت و با قیمت مناسب را دریافت نمایند.

1. یافتن تامین کنندگان اصلی با بهترین کیفیت و برقراری مذاکره جهت حصول بهترین قیمت برای مشتریان عزیز ( واحد بازرگانی )

  1.  دریافت محصولات خریداری شده با بهترین لجستیک از شرکت های تامین کننده و دپو منظم محصولات در انبار ( واحد لجستیک , واحد انبار )

3.ورود منظم اطلاعات محصولات داخل سایت شرکت و تولید محتوای دقیق و علمی از محصولات  ( واحد سایت )

4.درج قیمت محصولات داخل سایت ( واحد حسابداری – واحد سایت )

5.دریافت سفارشات خرید از مشتریان ( واحد فروش – واحد پشتیبانی سایت )

6.بسته بندی و ارسال سفارشات برای مشتریان عزیز ( واحد انبار – واحد لجستیک )

7.یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید لپ تاپ و کالای دیجیتال باید به آن توجه شود گارانتی محصول می باشد , لذا واحد بازرگانی با دقت فراوان سعی کرده است بهترین شرکت های گارانتی کننده را برای شما عزیزان انتخاب نمایند ( واحد بازرگانی )

8.ایجاد نظرسنجی و جمع آوری آماری از سلیقه مشتریان ( واحد روابط عمومی – واحد سایت )

  1. و….
transport-logistics-vector-3861273

از آنجا که می دانیم قیمت محصول نیز برای مشتریان عزیزمان بسیار با اهمیت است در کنار تمامی خدماتی که به رایگان برای شما عزیزان ارائه می دهیم تا نهایت رضایت از محصول مورد استفاده را داشته باشید , سعی شده محصولات با قیمتی کاملا عادلانه و رقابتی خدمت شما ارائه شود.

از نکاتی که به صورت ویژه به آن توجه کردیم تا بتوانیم رضایت شما را فراهم کنیم بحث لجستیک و انبار بوده که تمامی کالاها با دقت فراوان در واحد انبار دسته بندی و پردازش شده , سپس آماده ارسال برای مشتریان عزیزمان در سراسر کشور می شود ؛ این اطمینان خاطر را به شما می دهیم که محصولات با سلامت کامل و در اسرع وقت خدمت شما ارسال خواهد شد.

در صورت انتخاب مشتری خدمات زیر در مجموعه تیسفون بصورت رایگان برای شما انجام می شود :

  1. نوت بوک شما ابتدا از نظر سلامت فیزیکی توسط متخصصین فنی و مرکز خدمات تیسفون بررسی می شود .
  2. بهترین سیستم عامل موجود در بازار به ارزش ریالی 250 هزار تومان به رایگان برای شما مشتریان عزیز شرکت تیسفون نصب می شود.
  3. تمامی نرم افزارهای کاربردی مورد نیاز برای شما عزیزان به ارزش 100 هزار تومان بصورت رایگان نصب و راه اندازی می شوند.
  4. برای اطمینان از سلامت کامل ؛ تست قطعات توسط تیم مجرب مای تیسفون به رایگان انجام میشود.
  5. لازم به ذکر است کارشناسان مای تیسفون برای اطمینان خاطر شما سروران گرامی از تمامی مراحل انجام کار عکس گرفته و آنرا برای شما عزیزان از طریق واتساپ ارسال خواهند کرد.
  6. نسخه بروز تمامی درایورهای لپ تاپ نیز برایتان نصب می شود.
  7. درصورت نیاز به نصب نرم افزارهای تخصصی که توسط کارشناسان مجرب واحد نرم افزار شرکت مای تیسفون انجام می شود نیز می توانید با شماره پشتیبانی سایت تماس حاصل نمائید .
  8. پس از نصب تمامی نرم افزارها و سیستم عامل , یکبار نوت بوک شما از همه نظر تست فنی شده ؛ با دقت فراوان بسته بندی و خدمت شما همراهان گرامی ارسال می شود.

تیم بزرگ مای تیسفون متشکل از متخصصین فنی در تمامی زمینه ها ( نرم افزار و سخت افزار ) تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را جهت رضایت شما عزیزان ارائه کند چون این اطمینان را داریم که مشتریان ما لایق بهترین ها هستند .

پکیج های زیر نیز برای مشتری های عزیزمان با تخفیف ویژه در نظر گرفته ایم :

  1. پکیج برنزی :

شامل نصب ویندوز + نصب نرم افزارهای کاربردی + ارسال رایگان ( مجموعا به ارزش 450 هزار تومان که بصورت رایگان توسط واحد خدمات شرکت تیسفون برای خریداران لپ تاپ انجام می شود )

  1. پکیج نقره ای :

پکیج برنزی + نصب 3 نرم افزار تخصصی به انتخاب مشتری ( مجموعا به ارزش 600 هزار تومان که با تخفیف ویژه 150 هزار تومان توسط واحد خدمات شرکت تیسفون برای خریداران لپ تاپ انجام می شود )

  1. پکیج طلائی :

پکیج برنزی + نصب 5 نرم افزار تخصصی به انتخاب مشتری + پشتیبانی یکساله نرم افزاری ( مجموعا به ارزش 1 میلیون تومان که با تخفیف ویژه 550 هزار تومان توسط واحد خدمات شرکت تیسفون برای خریداران لپ تاپ انجام می شود )

  1. پکیج پلاتینیوم :

شامل نصب ویندوز اورجینال شرکت ماکروسافت ( windows Home ) + نصب نرم افزارهای کاربردی + ارسال رایگان + نصب 5 نرم افزار تخصصی به انتخاب مشتری + پشتیبانی یکساله نرم افزاری ( مجموعا به ارزش 2/5 میلیون تومان که با تخفیف ویژه 2 میلیون تومان توسط واحد خدمات شرکت تیسفون برای خریداران لپ تاپ انجام می شود )