کامپیوتر همه کاره یا AiO

در عصر تکنولوژی و مهد تنوع، معرفی و استفاده از کامپیوتر های جدید جایگاه اساسی دارد. از مهم ترین نمونه های این دستگاه‌ها، سیستم‌های آماده و یا یکپارچه است. این کامپیوتر ها بدون کیس عرضه شده و سخت افزار آن با نمایشگر ترکیب شده است. لازم به ذکر است که این کامپیوتر های All in One در قدرت پردازشی و عملکرد خود، ضعفی ندارند. تمامی قطعات مهم آنها اعم از پردازنده‌ها و حافظه‌های مختلف بر روی مادربردی درون دستگاه جای گرفته اند. این مجموعه با صفحه نمایشی با کیفیت و سطح بالا ترکیب شده است. حضور بلندگو و خنک کننده و دیگر قطعات مهم یک کامپیوتر، همگی در این مجموعه قابل مشاهده است. لقب همه کاره رسماً برازنده این دستگاه ها می باشد زیرا که در کنار آنها، موس و صفحه کلید نیز عرضه شده است.

 

برند و استراتژی ساخت All in One 

برای تولید کامپیوتر های یکپارچه باید از تخصص و دانش به روزی استفاده کرد. برند های مشهوری در این زمینه فعالیت می کنند که یکی از آنها Green می باشد. این برند در تولید سیستم های قدرتمند و با کیفیت موفق بوده است. گرین اخیرا توانسته این کامپیوتر ها با برد های متفاوتی تولید کند. این برد ها توسط برند معروف intel ساخته شده است و از قطعات مختلفی پشتیبانی می کند. همچنین گرین توانسته این دستگاه ها را در دو اندازه ی متفاوت برای صفحه نمایش تولید کند. نمونه های ۲۲ و ۲۴ اینچ آنها برای انواع فعالیت های روزانه مناسب و کاربردی است. برند Green دقت کافی را برای نصب و استفاده این دستگاه در محیط های مختلف اعمال کرده است. در این باره می توان به تعبیه پایه های ثابت و متحرک اشاره نمود.

 

اهداف استفاده از کامپیوتر یکپارچه

کامپیوتر های آماده همواره توانسته اند در موقعیت های مختلفی نصب و مورد استفاده واقع شوند. کاربرد های آنها در امور خانگی و اداری بسیار به چشم می خورد. سادگی در راه اندازی و به کار گیری آن، موجب کارایی بالای آن شده است. برای سیستم های All in One شما می توانید فعالیت های مختلفی در نظر بگیرید. این فعالیت ها عبارتند از: برنامه نویسی، طراحی، کاربرد های اداری، امور مالتی مدیا و غیره. کامپیوتر های همه کاره ترکیب قدرتمندی از سخت افزار خود را در اختیار دارند. این ویژگی باعث شده تا این سیستم ها در میان گزینه های مختلف انتخاب کامپیوتر حضور داشته باشد. همراهی کامپیوتر های آماده با نمایشگر، باعث شده تا احتیاجی به مانیتور مجزا نباشد. اما امکان اتصال چندین مانیتور به این دستگاه ها وجود دارد.

مزایای AiO

کامپیوتر های All in One دارای طیف گسترده ای مزیت های مهم هستند. از مهم ترین آنها می توان به داشتن قطعات به روز به قابل ارتقا اشاره نمود. در این سیستم ها شما می توانید بعضی از قسمت های سخت افزار خود را به راحتی و طبق سلیقه خود ارتقا دهید. سیستم مالتی مدیا در کامپیوتر های همه کاره Green، به طرز شگفت انگیزی عمل می کند. صفحه نمایش های Full HD با پنل های مدرن VA مسئولیت نمایش تصویر را بر عهده دارند. در کنار آن، از اسپیکر هایی با صدای رسا و بلند استفاده شده است. عدم اشغال فضای فیزیکی زیاد و مصرف بهینه انرژی، از دیگر مزیت های استفاده از کامپیوتر های بدون کیس است. سیستم اتصالات و ارتباطات این دستگاه نیز کامل بوده و شما را در هیچ برهه ای از زمان، محتاج نمی سازد.

قطعات All in One های گرین

بدیهی است که در هنگام خرید یک کیس، می توان نسبت به سلیقه و کاربرد شخصی، آن را تهیه نمود. تنوع در کانفیگ ها و ترکیبات سخت افزاری می تواند پاسخگوی تمامی کاربران در هر سطحی باشد. در مورد کامپیوتر های همه کاره یا AiO نیز همین مورد صدق می کند. به عنوان مثال در محصولات گرین، از نمونه هایی با پردازنده های میان رده و پرچمدار استفاده شده است. همچنین تنوع در استفاده از مادربرد ها نیز می تواند در آینده برای کاربر بسیار خوشایند باشد. از مهم ترین متغیر های سخت افزاری دیگر، حافظه های اجرایی و ذخیره سازی است. مدل بندی های برندی مانند Green همواره دقیق و شفاف بوده است. کامپیوتر های بدون کیس این شرکت، در هر نسخه و اندازه ای، کانفیگ های متفاوت را شامل می شود.

کامپیوتر همه کاره گرین

انواع مدل های کامپیوتر های All in One

برند گرین کامپیوتر های یکپارچه خود را طبق نیاز های مختلف طراحی کرده است. اصلی ترین آنها توانایی پردازشی و سیستمی می باشد. نمونه های تولیدی آن مدل های ۲۲ و ۲۴ اینچ است که با پسوند GX شناخته می شود. همچنین حضور عدد ۴ بعد از این پسوند نشان دهنده پشتیبانی از مادربرد H410 می باشد. عدم حضور آن نیز مطابق با مادربرد H310 است. علامت S نیز در مدل اصلی مربوطه نمونه های پایه متحرک است. برای مثال می توان به Green GX22S-i518S اشاره کرد: سیستمی ۲۲ اینچ با برد H310 و پایه متحرک. در ادامه مدل نیز شاهد نوع پردازنده و اندازه حافظه های به کار رفته هستیم. همچنین حضور پسوند S در این بخش نیز نشان دهنده حضور پر رنگ حافظه سریع و مدرن SSD می باشد.

 

تنوع مدل های کامپیوتر آماده و کارایی آنها

شرکت Green در اقدامی سنجیده و درست، ۶ کانفیگ از محصولات All in One خود را روانه بازار کرده است. هر کدام از این نمونه ها قدرت خاص خود را برای اهداف مشخصی دارند. اولین و پایین ترین نمونه، نسخه دارای پردازنده Pentium است که از قدرتی نسبی با حافظه های معقول بهره می برد. مرحله ای بالاتر از آن، سری i314 و i318S سر بلند می کنند که دارای پردازنده نسل جدید اینتل هستند. در نسخه ای قدرتمند تر و بالاتر از آنها، شاهد مدل های i514 و i518S می باشیم. این نسخه ها برای نمایش قدرت در هر فعالیتی ساخته شده اند. در بالاترین رتبه نیز، کانفیگ i718S توانسته با CPU قدرتمند خود و SSD حجم بالا، خودش را اثبات کند. لازم به ذکر است که سری پردازنده ها در این AiO ها وابسته به نوع برد استفاده شده است.

 

ویژگی های جذاب آل این وان

برای ساخت کامپیوتر های آماده، نکات ایمنی و طراحی بسیاری باید رعایت شود. مهم ترین آنها در ماهیت All in One ترکیب صحیح قطعات و صفحه نمایش است. برند گرین توانسته این امر را به خوبی انجام دهد. در محصولات این شرکت، ایزوله سازی کامل قطعات از امواج الکترومغناطیسی پیاده سازی شده است. بخش دیگری که حائز اهمیت است، پرداختن به سیستم خنک کنندگی قوی و بدون نویز است. قسمتی که به پردازنده و فعالیت های آن به شدت کمک می کند. طراحی بدنه و رنگ کامپیوتر های آماده نیز توانسته نظرات مثبت زیادی را جلب کند. کیفیت مواد اولیه استفاده شده و رنگ های یکدست مشکی و سفید، از مهم ترین جزئیات آن است. همچنین باید ویژگی های مثبت مانیتور های به کار رفته مانند زوایای دید را نیز فراموش نکنیم.

جمع بندی کامپیوتر همه کاره گرین

در حین انتخاب و خرید هر نوع کامپیوتری، قدرت و مقرون به صرفه بودن آن، امر مهمی است. وقتی صحبت از کامپیوتر های همه کاره می شود، استفاده بهینه از فضا و انرژی نیز مطرح می شود. اما باید توجه داشت که میزان انتظار ما از این سیستم ها، باید به اندازه قدرت سخت افزاری آنها باشد. نسخه های تولید شده توسط Green عملکرد مثبتی از خود را در فعالیت های مختلف نشان داده اند. فروشگاه مای تیسفون نیز به جهت تامین بهترین و مدرن ترین محصولات، طبق معیار های کیفی خود عمل کرده است. از این رو کامپیوتر های بدون کیس محبوبی را موجود کرده است. آنها تولیدات گرین با تمامی کانفیگ های مختلف در مای تیسفون هستند. شما می تواند آن ها را با دقت بررسی نموده و اقدام به سفارش کنید.