اگر دست شما هم در هنگام بازی کردن طولانی مدت خسته شده و یا درد گرفته، شرکت چینی Bauhutte برای شما راه‌حلی دارد و از یک دستگاه مخصوص گیمینگ جدید رونمایی کرده که قادر است دست گیمرها را ماساژ دهد. (ماساژور)

این دستگاه مخصوص گیمرها که MSG-01H-BK نام گرفته، دست‌ها و انگشت‌های شما را به طور ویژه ماساژ می‌دهد و از آن می‌توان در هر دو دست راست و چپ استفاده کرد. این دستگاه از ۱۵ کیسه هوای متفاوت تشکیل شده که همه انگشت‌های شما را ماساژ خواهند داد. برای کف دست نیز یک کیسه مخصوص در نظر گرفته شده است.

Massager-for-gamers-starts-selling-in-Japan.jpg

از MSG-01H-BK در دو حالت برای ماساژ دادن تمامی دست و در حالتی برای کشیدن انگشت‌ها می‌توان استفاده کرد. از این وسیله عجیب همچنین می‌توانید برای گرم کردن دست‌های خود در روزهای سرد زمستان استفاده نماید. شرکت سازنده همچنین ادعا می‌کند که این دستگاه گردش خون شما را نیز بهبود خواهد بخشید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که برای ماساژ دادن انگشت شست خود باید دست را از کنار داخل دستگاه قرار دهید.

برای این محصول امکانات ایمنی مهمی نیز در نظر گرفته شده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به خاموش شدن اتوماتیک بعد از ۱۰ دقیقه اشاره کرد. از این رو اگر بعد از قرار دادن دستتان درون دستگاه و در حالت گرم کننده دست به خواب بروید، می‌توانید مطمئن باشید که دستتان آتش نخواهد گرفت.

apanese-company.jpg

کمپانی ژاپنی Bauhutte توصیه می‌کند که ماساژور دستش را قبل از شروع بازی برای گرم شدن دست استفاده نمایید و در مواقع استراحت و پایان بازی نیز آن را به منظور رفع خستگی انگشتان خود  به کار گیرید. شما می‌توانید به ژاپن رفته و ماساژور دست Bauhutte MSG-01H-BK را همین الان با قیمت ۱۵۰ دلار برای خود تهیه کنید.

شرکت Bauhutte در گذشته نیز محصولات جنجالی چون میز، تخت خواب و لباس گیمینگ عرضه کرده بود.

منبع خبر : سایت شهر سخت افزار

شما می‌توانید جهت مشاهده انواع محصولات گیمینگ در فروشگاه مای تیسفون به این صفحه مراجعه کنید.