همانطور که می‌دانید در چند روز آینده رویداد CES 2022 به صورت رسمی برگزار خواهد شد و برخلاف کمپانی‌هایی مانند اینتل و آمازون، شرکت سامسونگ در این نمایشگاه حضور می‌یابد. در این راستا امروز در کنار مانیتور گیمینگ Odyssey Neo G8، سامسونگ از مانیتورهای M8 و S8 هم رونمایی کرد.

هرچند به دلیل شیوع سویه‌ی اومیکرون از ویروس COVID-19 تعدادی از شرکت‌های بزرگ تکنولوژی مانند اینتل، آمازون و جنرال موتورز از حضور در نمایشگاه CES 2022 کنار کشیدند، اما این رویداد قرار است امسال به صورت حضوری برگزار شود. از این رو سامسونگ امروز مشخصات مانیتورهای جدید خود را مشخص کرد.

smart-monitor-m8.jpg

مانیتور هوشمند M8 در اصل نسخه‌یی باریک‌تر از محصول نسل قبل سامسونگ است و ضخامتی در حدود ۱۱٫۴ میلی‌متر دارد. این مانیتور ۳۲ اینچی از پنل‌هایی با رزولوشن UHD و یک وب‌کم که به اپلیکیشن Google Duo به صورت درونی مجهز است، بهره می‌برد.

اپلیکیشن‌هایی مانند Youtube، Netflix، Disney+ و Samsung TV Plus هم به صورت پیش‌فرض روی مانیتور Smart Monitor M8 سامسونگ نصب شده‌اند و در نتیجه کاربر می‌تواند بدون اتصال آن به یک منبع بیرونی، از مانیتور M8 به عنوان یک تلویزیون هوشمند استفاده کند. افزون بر این‌ها، مانیتور هوشمند M8 از یک کنترلر بی‌سیم مشابه با کنترل تلویزیون‌های سامسونگ نیز بهره‌مند است.

smart-monitor-m8-1.jpg

در کنار این محصول سامسونگ مانیتور Samsung S8 را نیز معرفی نمود که برای تولید محتوا طراحی شده است. مانیتور مزبور در دو نسخه‌ی ۲۷ و ۳۲ اینچی و با رزولوشن UHD تولید می‌شود و اولین محصولی است که از استاندارد Glare-Free سازمان Underwriters Laboratories (UL) بهره می‌برد.

مانیتور Samsung S8 حدود ۹۸ درصد از فضای رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهد و نسخه‌ی ۳۲ اینچی آن نیز به استاندارد VESA DisplayHDR 600 مجهز است. از قابلیت‌های ارتباطی ویژه‌ی آن هم می‌توان به پورت اترنت و USB Type-C اشاره کرد که کاربر به کمک آن می‌تواند برای نمایش محتوای لپ تاپ‌، آن را به مانیتور متصل نماید و حتی با سرعت شارژ ۹۰ وات آن را شارژ کند.

s8.jpg

در نظر داشته باشید این محصولات به صورت رسمی در رویداد CES 2022 رونمایی می‌شوند و انتظار می‌رود اطلاعات تکمیلی آن‌ها مانند قیمت و زمان عرضه نیز در چند روز آینده مشخص شود.

Smart_Monitor_PR_main1.jpg

نظر شما در مورد مانیتورهای جدید سامسونگ چیست، شما محدوده قیمتی مانیتورهای M8 و S8 سامسونگ را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

منبع خبر : سایت شهر سخت افزار

شما می‌توانید تمامی مانیتورهای موجود در فروشگاه اینترنتی مای تیسفون را به راحتی مشاهده و در صورت نیاز آن ها را با گارانتی اصلی از ما خریداری کنید.