احتمالاً می دانید اینتل نسل جدیدی از کولرهای استوک خود را برای عرضه با پردازنده‌های ضرب بسته نسل دوازدهمی آماده کرده است. یکی از این کولرها Laminar RM1 است که شاهد انتشار نتیجه عملکرد آن در خنک سازی پردازنده Core i5-12400 هستیم.

jBeIHcD7A6RykJw7.jpg

یک وب سایت چینی زبان اقدام به تست کولر جدید Laminar RM1 با پردازنده نسل دوازدهمی Core i5-12400 کرده است. این کولر مدل میان رده سه کولر جدید اینتل است و همراه با پردازنده‌های ۶۵ واتی i3 ،Core i5 و i7 نسل دوازدهمی اینتل عرضه خواهد شد.

کولر میان رده Laminar RM1 اینتل فاقد نورپردازی نورپردازی LED است اما در عوض از یک حلقه آبی رنگ دور فن بهره می‌برد. این کولر از ساختار هسته مسی با پره‌های دفع گرما آلومینیومی برخوردار است که توسط یک فن خنک می‌شود.

r5YGplRmz9c28mzc.jpg

کولر جدید RM1 اینتل با پردازنده i5-12400 به مدت ۸ دقیقه در اجرای تست استرس AIDA64 FPU مورد آزمایش قرار گرفته که بیشینه دما به ۷۳ درجه رسیده و متوسط دما ۷۰ درجه سانتی‌گراد بوده است. مصرف پردازنده Core i5-12400 هم به ۸۹ وات رسیده که به طور متوسط ۸۱ وات بوده است. بیشینه سرعت فن کولر RM1 اینتل ۳۱۰۰ دور در دقیقه اندازه گیری شده است.

XFc6j7WP5CjcC5iv.jpg

انتظار می‌رود در روز چهارم ژانویه پیش رو شاهد معرفی پردازنده‌های جدید نسل دوازدهمی اینتل در کنار کولرهای استوک جدید این کمپانی باشیم. این کولرها دست کم ظاهر مدرن‌تر و زیباتری نسبت به کولرهای نسل‌های پیشین دارند.

 

منبع خبر : سایت شهر سخت افزار

شما می‌توانید تمامی فن های سی پی یو موجود در فروشگاه اینترنتی مای تیسفون را به راحتی خریداری کنید.