اگر به خاطر داشته باشید شرکت مایکروسافت حدود ۴ ماه پیش از تبلت Surface Pro 8 رونمایی کرد، اما این تبلت تاکنون فقط در نسخه‌های Wi-Fi عرضه شده است. امروز این کمپانی نسخه‌های ۴G LTE این تبلت محبوب را وارد بازارهای جهانی نمود.
هرچند تبلت‌های Surface Pro X و Surface Go 3 از همان ابتدا در دو نسخه‌ی Wi-Fi و LTE معرفی عرضه شدند، اما داستان برای تبلت Surface Pro 8 کمی متفاوت است. مایکروسافت تاکنون فقط نسخه‌های Wi-Fi این تلبت را عرضه کرده و تا امروز خبری از نسخه‌ی LTE آن نبود.

Surface-Pro-8-memory-configurations.jpg

نسخه‌ی مجهز به فناوری ۴G LTE از تبلت سرفیس پرو ۸ افزون بر جایگاه قرار دادن سیم کارت (از نوع نانوسیم) به یک سیم کارت الکترونیکی (eSIM) نیز مجهز است. این دستگاه به لطف مودم Snapdragon X20 کوالکام از فناوری ۴G با استاندارد Cat. 14 یعنی سرعت دانلود ۱٫۲ گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. با این وجود خبری از فناوری ۵G نیست و البته سرعت اتصال ۴G این دستگاه برای اکثر نیازها کافی است.
مدل ۴G تبلت سرفیس پرو ۸ در دو نسخه‌ی مجهز به Core i5-1135G7 و Core i7-1185G7 عرضه می‌شود و نسخه‌ی Core i3 ندارد. همچنین کاربران می‌بایست بین ۱۲۸ یا ۲۵۸ گیگابایت حافظه داخلی SSD و ۸ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم نیز دو گزینه را انتخاب کنند. در تصویر زیر قیمت انواع نسخه‌های تبلت Surface Pro 8 مایکروسافت را مشاهده می‌کنید.

surfacepro-8-price.jpg

همانطور که می‌بینید قیمت نسخه‌های ۴G تبلت سرفیس پرو ۸ مایکروسافت از حدود ۱۳۵۰ دلار با ۸ گیگابایت حافظه رم، پردازنده Core i5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD آغاز می‌شود و تا حدود ۱۸۵۰ دلار با ۱۶ گیگابایت حافظه رم، پردازنده Core i7 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD ادامه دارد.

Surface_Pro_8___Slim_Pen_2_under.jpg

نظر شما در مورد نسخه ۴G LTE تبلت سرفیس پرو ۸ مایکروسافت چیست، آیا این محصول ارزش قیمت ۱۳۵۰ دلاری تعیین شده را دارد یا خیر؟

منبع خبر : سایت شهر سخت افزار

شما می‌توانید تمامی تبلت‌های موجود در فروشگاه اینترنتی مای تیسفون را به راحتی مشاهده و در صورت نیاز آن ها را با گارانتی سازگار ارقام  از ما خریداری کنید.