درباره مای تیسفون

فروشگاه اینترنتی مای تیسفون یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه محصولات دیجیتال  است.

این فروشگاه کالای خود را از نمایندگان رسمی برندهای معروفی همچون گیگابایت ((Gigabyte ، گرین (Green) ، ایسوس ASUS) ) ، کولرمستر (Cooler Master) ، لنوو Lenovo)) ، ایسر (Acer) و… تامین می‌کند.

دریافت کالا از نمایندگان رسمی ، یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای تامین کالاها می‌باشد.

زیرا تامین کنندگان از روش‌های استاندارد (Logistics) برای حمل و نقل کالا استفاده می‌کنند که این امر باعث سالم رسیدن کالا به فروشگاه می‌شود.

علاوه بر آن این کالاها دارای گارانتی معتبر می‌باشند ، به همین دلیل خریداران محترم می‌توانند از خدمات و پشتیبانی مناسب کالا بهره ببرند.

فروشگاه مای تیسفون با به کارگیری کارشناسان متخصص تلاش می‌کند تا به بهترین نحو مشتریان را راهنمایی کند.

شما می‌توانید جهت مشاوره یا خرید با شماره تلفن ۰۹۹۱۴۳۴۳۲۰۲ تماس بگیرید یا از طریق سایت اقدام کنید.

فروشگاه اینترنتی مای تیسفون به پشتوانه حضور مستمر چندین ساله در صنعت it کشور در زمینه  فروش عمده قطعات کامپیوتر و لپ‌تاپ با استفاده از کارشناسان متخصص و باتجربه به همراه نیروهای خلاق و مستعد جوان در جهت تکمیل چرخه عرضه تقاضا و گسترش دایره خدمت‌رسانی  در سراسر کشور با توجه به سه عامل کیفیت، سرعت، قیمت مناسب و کسب مجوزهای لازم از مراجع ذی‌ربط فعالیت فروشگاه اینترنتی خود را در سال ۱۳۹۹ آغاز نمود.

در این راه با در نظر گرفتن نیازهای کاربران مجموعه مای تیسفون اقدام به تهیه قطعات از منابع اصلی و واردکنندگان رسمی  شرکت‌های خارجی معتبری چون  ANKER,ZOTAC,ASUS, GIGABYTE, LENOVO,ACER,MSI, BENQ  و … نموده و همچنین در جهت حمایت از کالای ایرانی باکیفیت، محصولات گرین (GREEN) و جی پلاس (Gplus) را در سبد کالای خود قرار داده است.

و درنهایت مجموعه مای تیسفون در تمامی بخش‌ها تمام تلاش خود را برآن داشته که مشتری مداری را  در سرلوحه کار خود نماید که رضایت کاربران را به همراه داشته باشد و در این راه پذیرنده انتقادات و پیشنهادات شما عزیران می‌باشد.

اینستاگرام مای تیسفون