کاربران محترم، به دلیل نوسانات قیمت، لطفا قبل از ثبت سفارش قیمت و موجودی را استعلام بگیرید. 03155451345 - 09914343202

کارت گرافیک ایسوس مدل Phoenix GeForce GTX 1050 Ti 4GB

Asus Phoenix GeForce GTX 1050 Ti Graphic Card
دسته: , برند: ASUS
ویژگی‌ها
برند:
رابط‌ها: PCI Express 3.0
مشخصات تکمیلی: دارای 768 هسته CUDA
سازنده تراشه: NVIDIA
فرکانس موثر: 7008 مگاهرتز
نوع حافظه: GDDR5
باس رابط: 128 بیت
HDMI: یک عدد
ضمانت اصالت
7 روز گارانتی بازگشت وجه
گارانتی الماس
ناموجود

توضیحات

کارت گرافیک ایسوس Phoenix GeForce GTX 1050 Ti

برای یک سیستم کامپیوتری، فعالیت ها و پردازش های مختلفی تعریف می شود. وظیفه پردازنده ها نیز کنترل و انجام پروسس های کاربر است. در این میان، پردازنده گرافیکی ایفاگر نقش مهمی بوده و طرفدار زیادی دارد. صنعت گیمینگ و تدوین و دیگر فعالیت های گرافیکی، متکی به این ابزار هستند. برای تهیه نسخه ای قابل اطمینان، باید ابتدا به برند تولید کننده نیز اعتماد کرد. بارز ترین مثال از این موارد، شرکت Asus است. این برند در این باره، محصول شگفت انگیز PH-GTX 1050 Ti را معرفی کرده است. کارت گرافیک قدرتمندی که توانایی های زیادی از خود نشان می دهد.

 

معرفی کارت گرافیک Asus GeForce GTX 1050 Ti

ایسوس  PH-GTX 1050 Ti از ویژگی های مثبت مختلفی بهره مند است. اندازه ی این کارت گرافیک بسیار مناسب بوده و فضای قابل قبولی از کیس شما را استفاده می کند. این ابعاد ۱۹٫۲ * ۱۱٫۱ * ۳٫۷ سانتی متر بوده و به راحتی بر روی مادربرد های مختلفی نصب می شود. هسته پردازشی اصلی مورد استفاده در این محصول، ساخته شرکت محبوب و کار درست Nvidia می باشد. مدل این Engine گرافیکی نیز GTX 1050Ti می باشد. در GeForce GTX 1050 TI ما شاهد طراحی چشم نوازی از بدنه کارت و سیستم خنک کننده هستیم.

 

قدرت پردازشی ایسوس PH-GTX 1050 Ti

در دنیای گرافیک و کامپیوتر، نام انویدیا و تراشه های آن همیشه خوش درخشیده است. در کارت گرافیک Phoenix GeForce GTX 1050 Ti نیز همین امر رخ داده است. این محصول از معماری های با کیفیت همیشگی انویدیا بهره می برد و دارای ۷۶۸ هسته CUDA می باشد. سرعت یا به عبارتی دیگر، فرکانس پردازشی نیز باید مورد توجه واقع شود. در این نمونه از Asus در حالت پایه سرعت برابر ۱۲۹۰ مگاهرتز و در حالت Boost 1392 مگاهرتز است. همچنین این برند نام آشنا برای PH-GTX 1050 Ti منبع تغذیه ی ۳۰۰ وات را پیشنهاد کرده است.

 

پشتیبانی از حافظه در گرافیک  GTX 1050 Ti

برای استفاده هرچه بهتر و با کیفیت تر از کارت های گرافیک، باید نسبت به حافظه آنها حساس بود. اهمیت سرعت و حجم این بخش، در پردازش های سنگین و طولانی مدت نشان داده می شود. در Asus PH-GTX 1050 Ti از حافظه GDDR5 با حجم ۴ گیگابایت استفاده شده است. این نوع از حافظه سرعت بالا و قابل قبولی داشته و به مقدار ۷۰۰۸ مگاهرتز می رسد. رابط حافظه نیز مقداری مهم است که در پیشرفت های اخیر، شاهد افزایش قابل قبول از آن در محصولات ایسوس بوده ایم. این رابط در کارت گرافیک Phoenix GeForce GTX 1050 Ti  یک نمونه ۱۲۸ بیتی است.

 

امکانات خاص ایسوس Phoenix GeForce GTX 1050 Ti

خروجی و اتصال در Asus PH-GTX 1050 Ti

در نهایت استفاده و پردازش های یک کارت گرافیک، باید توانایی خروجی تصویر آن را بیازماییم. در مدل Phoenix GeForce GTX 1050 Ti سه مورد خروجی متفاوت قرار داده شده است. بدین جهت، شما می توانید تا حداکثر ۳ نمایشگر متفاوت را به آن متصل کنید. این خروجی ها عبارتند از: DisplayPort 1.4، HDMI 2.0b و DVI-D. همچنین پشتیبانی از HDCP نیز در این مدل به چشم می خورد. بیشینه خروجی رزولوشن دیجیتال نیز برابر با ۷۶۸۰ * ۴۳۲۰ می باشد. در PH-GTX 1050 Ti رابط استاندارد PCI Express 3.0 برای اتصال به مادربرد به کار رفته است.

 

امکانات خاص ایسوس Phoenix GeForce GTX 1050 Ti

برند های Asus و Nvidia همیشه ارزش خاصی برای ویژگی های منحصر به فرد قائل شده اند. از مهم ترین آنها در کارت گرافیک GTX 1050 Ti می توان به سیستم خنک کنندگی آن اشاره کرد. این ویژگی از نوع Dual-Ball Bearing Fan است که باعث بهبود اثر خنک کنندگی فن می شود. ویژگی دیگری به نام GPU Tweak II در این محصول قرار داده شده که باعث افزایش کیفیت streaming می شود. اتصال و نصب راحت و عدم احتیاج به منبع تغذیه اضافه، از دیگر موارد جذاب این مدل است. در ایسوس Phoenix GeForce GTX 1050 Ti امکانات Nvidia ANSEL و Nvidia GameWorks نیز به کار رفته است.

 

جمع بندی و خرید Asus PH-GTX 1050 Ti Graphic Card

قطعا شما برای تهیه کامپیوتر بی نظیر خود، از هیچ قدرت و توان بالایی نباید بی توجه گذر کنید. جاه طلبی در سیستم های کامپیوتری با محصولات ایسوس منجر به تجربه ای باور نکردی می شود. به خصوص اگر این تجربه را در فعالیت های گرافیکی و بازی های ویدیویی تجربه کنید. مدل PH-GTX 1050 Ti این اطمینان را به شما می دهد که در انجام فعالیت ها شکست نمی خورد. در بسته بندی زیبای این محصول، نکات ایمنی کاملا رعایت شده است. کارت گرافیک Asus Phoenix GeForce GTX 1050 Ti در فروشگاه مای تیسفون موجود است. شما می توانید به راحتی خریدی با کیفیت را تجربه کنید.

توضیحات تکمیلی

برند

رابط‌ها

PCI Express 3.0

مشخصات تکمیلی

دارای 768 هسته CUDA

سازنده تراشه

NVIDIA

فرکانس موثر

7008 مگاهرتز

نوع حافظه

GDDR5

باس رابط

128 بیت

HDMI

یک عدد

DisplayPort

یک عدد

فضای نصب مورد نیاز

دو اسلات

رزولوشن تصویر

4320 × 7680 پیکسل

نسخه OpenGL

4.5

DVI-D

یک عدد

حداقل منبع تغذیه مورد نیاز

300 وات

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

کارت Asus GeForce GTX 1050 Ti
کارت گرافیک ایسوس مدل Phoenix GeForce GTX 1050 Ti 4GB
ناموجود
- +

کاربران محترم ، به دلیل نواسانات قیمت ، لطفا قبل از ثبت سفارش قیمت و موجودی را استعلام بگیرید. 09914343202 _ 03155451345

سوالات متداول

در زیر می‌توانید پاسخ سوالات خود را بیابید. در غیر این صورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالات شما پاسخ خواهیم داد. (جهت ویرایش این قسمت به پیکربندی پوسته > تب متفرقه > سوالات متداول مراجعه نمایید.)