روز گذشته شهرسخت‌افزار مهمان مراسم سالیانه گیگابایت و نماینده رسمی آن یعنی آواژنگ به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد تأسیس بود. همچنین رویداد دیروز به پاس قدردانی از عوامل فروش شرکت آواژنگ و به همراه معرفی مادربردهای جدید سری Z690 گیگابایت در ایران برگزار شد که گزارش آن را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

آواژنگ و گیگابایت دو کمپانی هستند که نام آنها در ایران به یکدیگر پیوند خورده است. گیگابایت به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات PC و لپ‌تاپ در دنیا، ۲۵ سال است که نماینده رسمی فروش و خدمات در ایران دارد. شرکت فناوران آواسیس به عنوان هولدینگ مجموعه شرکت‌های آواژنگ در ایران، واردکننده و عرضه‌کننده رسمی محصولات گیگابایت در ایران است.

6.jpg

امسال ۲۵‌امین سالگرد تاسیس آواژنگ و همکاری این دو شرکت بود که در رویداد دیروز با حضور مدیر منطقه‌ خاورمیانه گیگابایت، مدیرعامل شرکت فناوران آواسیس، مدیرعامل خدمات آواژنگ و دیگر مسئولان مربوطه جشن گرفته شد.

2.jpg

مراسم با سخنرانی مدیرعامل آواسیس و مدیرعامل شرکت خدمات آواژنگ آغاز شد و سپس عرفان منفرد مدیر منطقه‌ای گیگابایت در خاورمیانه آن را ادامه داد.

در رویداد دیروز گیگابایت و آواژنگ در قسمتی از سالن، مادربوردهای جدید گیگابایت با چیپست اینتل Z690 را رونمایی کرده بودند. همچنین برخی مانیتورها و لپ‌تاپ‌های جدید گیمینگ این شرکت هم قرار گرفته بود.

1.jpg

در ادامه مراسم امیرحسین ایزدپناه مدیر بازاریابی گیگابایت در ایران و آرمان ندافی مدیر بخش تحقیق و توسعه آواژنگ نیز به توضیح ویژگی‌های فنی برخی محصولات منتخب گیگابایت پرداختند.

مادربوردهای جدید گیگابایت سری Z690 در بیش از ۲۰ مدل مختلف و از سری‌های Aero، Aorus و Gaming با قابلیت‌های جدیدی همچون پشتیبانی از حافظه‌های جدید DDR5، پشتیبانی از رابط PCIe 5.0 و در طراحی‌ها و بازه‌های قیمتی متنوع در راه بازار ایران هستند.

3.jpg

مانیتورهای گیگابایت هم امسال بروزرسانی شده و مدل‌های قدرتمندی قرار است توسط آواژنگ به بازار ایران عرضه شوند. نرخ پاسخ پیکسلی ۰٫۳ میلی ثانیه‌ای، پشتیبانی از HDMI 2.1، نرخ بروزرسانی ۲۴۰ هرتزی و … از قابلیت‌های جدید این مانیتورها هستند.

5.jpg

و اما چیزی که چند سال وقفه در عرضه آن رخ داد، لپ‌تاپ‌های گیمینگ گیگابایت است که مدتی پیش در بازار ایران عرضه شدند. دیروز نیز گیگابایت و آواژنگ با رونمایی مدل‌های جدید به طرفداران این کمپانی وعده حضور مجدد دادند.

لپ‌تاپ‌های گیگابایت در چهار سری G، U، Aero و Aorus تولید می‌شوند و در حال حاضر نیز چند مدل از این لپ‌تاپ‌ها جهت فروش در وب‌سایت آواژنگ قرار داده شده‌اند. مدل Aero KC15 OLED با نمایشگر اولد و مشخصات رده بالا و قیمت رقابتی از جمله محصولاتی است که دیروز در رویداد گیگابایت و آواژنگ حضور داشت.

4.jpg

در کنار مادربوردها و لپ‌تاپ‌ها، محصولات جانبی و قطعات دیگر گیگابایت نظیر ماژول‌های حافظه و SSD، کولرها، کیبورد و ماوس و پاور نیز به نمایش در آمده بود.

تمامی محصولات گیگابایت در ایران با ضمانت معتبر شرکت آواژنگ به صورت آنلاین و همچنین از طریق نمایندگان رسمی در سراسر کشور به فروش می‌رسند.

منبع خبر : سایت شهر سخت افزار

شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین جشنواره ها و هدایا پیج جدید اینستاگرام مای تیسفون را دنبال کنین.