رونمایی از مانیتورگیمینگ منحنی و ۲۴۰ هرتزی هایسنس 

 

شرکت هایسنس یکی از کمپانی‌های چینی نام‌آشنا در حوزه‌ی تلویزیون بوده که اخیراً به‌واسطه‌ی عرضه تلویزیون‌های هوشمند ۴K با کیفیت ,توانسته حوزه‌های تخصصی خود را گسترش داده و مانیتورهای گیمینگ را نیز به محصولات تولیدی خود اضافه نماید.

شرکت Hisense اخیراً در رویداد بین‌المللی نمایشگرها (UDE) در شهر شانگهای چین ، سری Hardcore از مانیتورهای گیمینگ خود را معرفی کرد. که گفته می‌شود این مانیتورها، نمایشگرهای رسمی سومین دوره از رقابت‌های ملیِ بازی Counter Strike: Global Offensive  خواهد بود

از مشخصات این مانیتور می‌توان به رزولوشن ۲K ، نرخ نوسازی تصویر ۲۴۰ هرتزی و زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی‌ثانیه‌ای اشاره کرد، میزان انحنا و خمیدگی این مانیتورها نیز ۱۰۰۰R اعلام شده است.

می‌توان گفت تفاوت یک مانیتور ۲۴۰ هرتزی با یک مانیتور ۶۰ یا ۱۴۴ هرتزی برای یک گیمر حرفه‌ای مانند تفاوت روز و شب بوده و گیمرهایی که بازی‌های شوتر اول شخص مانند CS: GO و Call of Duty یا Fortnite را به‌صورت حرفه‌ای بازی می‌کنند، حتماً یک مانیتور ۲۴۰ هرتزی را به مانیتورهای ۱۴۴ هرتزی ترجیح می‌دهند.

همچنین در این نمایشگاه از تلویزیون لیزری Hisense 100L9  رونمایی شد که این دستگاه، یک تلویزیون ۱۰۰ اینچی سینمایی بوده و طبق گفته‌های Hisense آینده‌ی فنّاوری تلویزیون‌های هوشمند را نشان می‌دهد.

 

منبع